queen ai
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM INSTA NEWER OLDER +FOLLOW DASH
Journal

blog archive

Jantung Hati

lets join!

Release Tension

sing-a-song


Shine

See Me

contactcontact

Instagram


Official Page

LIKELIKELIKE


Big Claps

their works

Template by AqilaFarah|FarahDini
Full Edit : Li
TutoBies : Salsa|Husna|Atiqah
The Owner: Nurainafatini
Best Views :P L U
Time To Fight Again x_x
Si Comel Bercerita :*

Hei Assalamualaikum, meet me again :) The little / sweet or senang, COMEL girl xP Okay. How about ur life now? Okay? PERFECT? Hahaha. Sekarang ni muka kembali burn lah gamaknya x( Why? Taktahu? Ojeyah. Kan ada hari sukan now. Damn! Baru ingat nakbagi muka white balik, dah sudah x( Apalah nasib x(

Bytheway, for all information. Ahad ni aku dah start fight balik for pidato. Wakil PKG Kulim. So budak pkg kulim, wish me luck :* hahaha. excited jugak sebenarnya cuma yang non excited nya, lawan dekat serdang. confirm tertidur jugak aku dalam kereta nih :3 YA ALLAH, janganlah aku tertidur. Kang berdengkur kang, buat malu je :(

Then hal Bicara Berirama. Jeyah, lawan 3/7/2013 ni but bukan dekat sekolah aku x( Sad gila. Taktau lagi sekolah mana. Antara SMK Keladi atau SMK Taman Jelutong. Kalau ditakdirkan menang, peringkat negeri 24/8 ni tapi tempat taktau x) Jeyah. Mohonlah kalau menang tu buat dekat langkawi * excited * . cuma lepas je lawan dekat negeri * kalau ada rezeki * , terus UPSR. Jeyah, padat oh padat. Its okay kalau start belajar dari sekarang.

Masalahnya, aku takstart lagi pun x( Eh? Okay tipu xP Belajar dah okay. Takpercaya? Tanyalah sama family aku. Lols. Taktipu tau :3 Okay, stop merapu. Asyikasyik entry aku ada je yang merapu. Kang aku buat entry pasal merapu je kot baru tau xD Okay, Assalamualaikum :*

Written by me at 03:34 | 0 Pinkzluv{s}